22 Aralık 2014 Pazartesi

Maybelline Volum Express The Falsies Black Drama Rimel

Merhabalar!
Bugünkü yazım Maybelline Volum Express The Falsies Black Drama rimelle ilgili olacak.



Maybelline, özellikle uygun fiyatlı fakat etkili rimelleriyle dikkat çeken bir marka. Eminim çoğu kişi rimellerinden en az birini denemiştir.

Maybelline The Falsies Black Drama rimelinden genel olarak bahsedecek olursak:
Kavisli fırçaya sahip, kirpikleri kavrayıp güzelce kıvırıyor. (kullanmadan önce kirpik kıvırıcı kullanırsanız daha iyi bir sonuç elde edersiniz)
Fırçası plastik değil, kıl fırçalardan.
Yoğun siyahlık veren bir rimel.
İçinde minik sentetik kirpikler var ve bunlar kirpiklerinize yapışarak daha uzun bir görüntü sağlıyorlar.
Bu rimel kirpiklerinizi gerçekten uzatıyor.
Topaklanma yapmıyor.
Gün içinde akma gibi bir sorunla karşılaşmadım.
Makyajımı çıkartırken rimeli rahat bir şekilde temizleyebildim.
Gramajı 8.2ml.



Gelelim benim sevmediğim kısımlarına:
Öncelikle rimellerde kıl değil plastik fırçalar benim için her zaman daha iyi sonuç vermiştir. Bu açıdan fırçasını sevemedim.
(Ancak şunu da belirtmemde fayda var, rimel fırçalarının çeşidi herkeste kirpik yapısından dolayı farklı sonuçlar doğuracaktır. Bu yüzden rimellerin denenerek alınmasını öneririm)
Kirpiklerimi tek tek ayırmaktan ziyade ikişer üçer birbirlerine yapıştırarak ayırdığını gözlemledim. (Uygulamadan sonra kirpik tarağı kullanılarak bu sorun çözülebilir)

Garip bir şekilde, bu rimeli ilk aldığımda gerçekten nefret ettim hatta bir daha kullanmayı düşünmüyordum fakat zamanla, rimel sanırım biraz kuruduğundan uyguladığımda çok daha güzel sonuçlar elde ettim. Yani, bu rimeli sevmediyseniz zaman geçtikçe bir şans daha verin derim.

Uygulanmış hali şu şekilde:
Fotoğrafları üstlerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

Özetle, bu rimel hakkındaki düşüncelerim zamanla iyi yönde değişti, ancak tekrar almak yerine Maybelline'in diğer rimellerini denemeyi düşünüyorum.

İki küçük not:
-Kısa kirpiklere sahip olanlar için daha uygun bir rimel olduğunu söyleyebilirim.
-Rimeli uygulamadan önce mutlaka kirpik kıvırıcı kullanın. Tek kat uygulamadan sonra 30 saniye kadar kurumasını bekleyip ikinci katı uygulayın. Ardından kirpik tarağıyla yapışan kirpikleri ayırın. Bu sayede çok daha uzun ve düzgün görünen kirpiklere sahip olabilirsiniz.

 Maybelline Volum Express The Falsies Black Drama rimeli kozmetik marketlerden temin edebilirsiniz.
Fiyatı: 21tl (Şu anda Watsons'dan indirimle 17,50tl'ye satın alabilirsiniz)



Sevgiler
Neşe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...