26 Aralık 2014 Cuma

Note Luminous Silk Compact Blusher 01 Pinky Beach Allık

Herkese Merhaba!
Bugün sizlere Note Luminous Silk Compact Blusher 01 Pinky Beach allığından bahsedeceğim.

Bu arada fotoğrafları gün ışığında çekemedim, akşam çekebildim fakat elimden geldiğince kendi rengini yakalamaya çalıştım.

Note ürünlerini ilk kez deniyorum ve tanışmak için geç kalmışız diyebilirim :)
Sonuçlara hayran kaldım.

Bu aralar Note ürünlerinde 2 al 1 öde fırsatı var ve bende bu fırsattan yararlanarak bir ruj (başka bir yazının konusu olacak) ve bu allığı aldım.


Gelin allığı inceleyelim:
Öncelikle ambalajı çok hoş; sade, mat siyah ambalaj dikkat çekici.
Allık ambalajının alt kısmından küçük bir fırça çıkıyor, dışarıdayken tazelemek için güzel.
Allık paraben içermiyor (benim için +1) fakat maalesef talc içeriyor.
Argan yağı içeriyor ki bu çok hoş, aynı zamanda bakım da yapmış oluyor.
Kokusu gerçekten çok güzel, pudramsı yumuşak bir kokusu var.


Bendeki 01 Pinky Beach, yavruağzı içeren bir pembe, somona yakın mat bir renk diyebilirim.
Her ten rengine gideceğini düşünüyorum.
Sürümü yumuşak ve yüzde duruşu çok doğal.
Kalıcılığı gerçekten iyi.
Fiyat-performans olarak mükemmel.
Gramajı ise 8g.

İçeriğini merak edenler için:


Uygulanmış hali şu şekilde


Özetle, ben bu allığa bayıldım!
Hiçbir kötü yanını bulamadım, alın deneyin derim :)

Note Luminous Silk Compact Blusher 01 Pinky Beach allığı, Note satış noktalarından veya kendi internet sitesinden temin edebilirsiniz.
Fiyatı:29,90tl



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, bol görselli :) Alıp almamam konusunda fikir verdiniz, teşekkürler :) Bloguma beklerim :) http://elcinileguzelligedair.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir verebildiysem ne mutlu bana :) Hemen bakıyorum blogunuza, sevgiler!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...