16 Aralık 2014 Salı

The Balm Down Boy Allık

Merhaba!
Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım bir ürün olan The Balm'ın Down Boy allığından bahsedeceğim.

The Balm allıkları kanserojen maddeler olan paraben ve talc içermiyor ki bu benim ürün seçimimde özellikle dikkat ettiğim bir konudur.



The Balm markasının neredeyse tüm ürünlerinde var olan ve bizleri mıknatıs gibi çeken vintage tarzdaki renkli ambalajları bu allığında da mevcut. Ambalajı karton olmasına rağmen oldukça dayanıklı.


Down Boy bebek pembesi renginde ve mat bir allık.
Oldukça pigmentli ve tozutmuyor.
Hem allık hem far olarak kullanılabilecek çok yönlü bir ürün olsa da ben hep allık olarak kullanmayı tercih ettim.
Kalıcılığı orta seviyede.
Gramajı 9.9g ve gerçekten çok uzun süre kullanılıyor. Bu allığı 1 seneyi aşkın süredir kullanıyorum ancak hala dibini görebilmiş değilim.
Beyaz tenliler için daha uygun bir allık diyebilirim.

İçeriğini merak edenler için

Uygulanmış hali

Bu allığı mümkün olduğunca hafif uygulamaya çalışıyorum. Down Boy'un tek dezavantajı, eğer fazla uygularsanız heidi gibi görünecek olmanız :)
Ben yine de bu allığı yanaklarımın ortasına doğru gelecek şekilde uygulamayı seviyorum çünkü fresh ve doğal bir görüntü veriyor.

Özetle, Down Boy favori allıklarımdan biri ve biterse tekrar alırım.

Fiyatı: 27tl 
Ancak Gratis indirimlerini takip edip yarı fiyatına bu güzel allığa kavuşabilirsiniz.


Sevgiler
Neşe

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...