18 Aralık 2014 Perşembe

Yves Rocher Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar!
Bugünkü yazımda Yves Rocher makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim.

Günümüzde misel makyaj temizleme suları, makyaj temizleme sütlerine kıyasla daha popüler hale geldi. Bunun başlıca nedenleri arasında; kullanımlarının çok daha kolay oluşu, yağ bezelerine sebebiyet vermemeleri ve daha hafif oluşları var.

Benim başlıca misel makyaj temizleme suyu tercihim Bioderma Sensibio H2O (başka bir yazının konusu olacak) olsa da arada deneme amaçlı farklı ürünler aldığım oluyor. İşte Yves Rocher'in bu makyaj temizleme suyu da denediklerim arasına böylece katılmış oldu.

Genel olarak Yves Rocher markasını çok seviyorum. Bugüne kadar aldığım çoğu ürününden memnun kalmışımdır fakat bu makyaj temizleme suyuyla ilgili aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.

Bu ürün, toksinlerden arındırıcı, cildi canlandıran, detoks etkili bir makyaj temizleme suyu.
Yüz, göz ve dudak makyajı temizliği için kullanılabiliyor.
Birleşiminde üç farklı çay içeriyor; yeşil çay, beyaz çay ve madagaskar çayı. Aynı zamanda, organik papatya suyu ve misk gülü yağı içeriyor.

Kokusunu ben sevdim, doğal bir kokusu var.
Uygulandığında ferahlatıcı ve yatıştırıcı özelliği hissediliyor.
Durulama gerektirmiyor. (Bu benim için çok da önemli değil çünkü ben makyajımı çıkardıktan sonra yüzümü yıkamazsam asla rahat edemem)
Cildimde herhangi bir reaksiyona ve gözlerimde yanmaya sebep olmadı.
Gramajı 200ml.

İçeriğini merak edenler için
Fotoğrafları üstlerine tıklayarak büyütebilirsiniz

Peki ben bu ürünü neden sevemedim?
Öncelikle cilt makyajını iyi çıkardığını düşünsem de göz makyajında sonuç gerçekten çok kötü. Rimelimi bu temizleme suyuyla tam anlamıyla temizleyemiyorum.
Ürün gramaj-fiyat olarak çok da makul değil.
İçeriği genel olarak güzel olsa da paraben içermesi benim için bir eksi.
Son olarak, bu sorun sadece benimkinde mi var bilmiyorum ancak ürünün kapağını açarken çok zorlanıyorum.

Özetle, bu ürünü ben maalesef sevemedim. Başka bir temizleyiciyle makyajımı çıkardıktan sonra bu ürünü yatıştırıcı amaçlı kullanarak bitireceğim. 

Yves Rocher makyaj temizleme suyunu, Yves Rocher mağazalarından veya web sitesinden temin edebilirsiniz. (web sitesinde şu anda %20 indirimle 23.90tl olarak satılıyor)
Fiyatı: 29.90tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...