1 Ocak 2015 Perşembe

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado Göz Kremi

Merhabalar!
Bugünkü yazımda sizlere Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado Göz Kreminden bahsedeceğim.


Göz kremlerine 20'li yaşlarda başlanması gerektiğini düşünenlerdenim. Hele ki makyaj yapıyorsanız mutlaka kullanılmalı çünkü göz çevresinin derisi çok hassas ve bakım gerektiriyor.
Her ne kadar böyle düşünsem de bende göz kremi kullanmaya yeni ve biraz geç başladım.(25 yaşımdayım)

Bugün bahsedeceğim ürün benim göz kremi olarak ilk deneyimim yani karşılaştırabileceğim bir referansım yok. Ancak yine de beklentilerimi karşılayıp karşılamama olarak yorum yapabilirim.



Öncelikle, bu göz kremi avokado yağı içeriyor ki bu yağ çok besleyici.
Kremi uyguladığımda müthiş bir nem veriyor.
Yapısı yoğun ancak parmaklarla ısıtınca rahat dağıtılabiliyor.
5-10dk içinde emilmiş oluyor ve makyajımı rahatça yapabiliyorum hatta göz altı kapatıcısı kullanıyorsanız öncesinde bu ürün mükemmel bir baz oluyor, göz altını yumuşatıyor ve kapatıcı çok daha doğal duruyor.
Ben bu ürünü sabah akşam kullanıyorum fakat göz çevreniz nemliyse sadece akşam ya da sabah da kullanabilirsiniz.
Morluklara iyi geldiğini söyleyemeyeceğim yalnızca çok iyi nem veriyor bu sayede deriyi besliyor ve uzun vadede kırışıklıkları önlemede işe yarayacağını düşünüyorum.
Ancak bu kremi yalnızca kırışıklık için kullanacaksanız önermem.
Önereceğim kişiler; 20'li yaşlarında yalnızca göz çevresinde nem isteyen kişiler olacaktır.
Gramajı 14g.

Yoğun olduğu için çok küçük bir miktarı iki göz için de yeterli oluyor:

İçeriğini merak edenler için:


 Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado Göz Kremini Kiehl's mağazalarından temin edebilirsiniz.
Fiyatı: 72tl



Sevgiler
Neşe

3 yorum:

  1. Inanamiyorum su an blogunda resmen cok cok sevdigim istedigim ve de sahip olduklarimin pek cogu var goz cevren kuru mu senin de bu kreme ulasamadigim icin yine organik baska bir markanin kremini almistim ama asil istedigim krem buydu kapaticidan once krem surmezem ki sursem bile goz cevrem bi sure sonra pudra pudra duruyor ki cozum buldum bu ise nemli makyaj sungeri goz alti icin bicilmis kaftanmis! Tabi buna ragmen nemlendiricimi asla ihmal etmiyorum kielhs online satis yapiyor mu emin degilim ama eger yapiyorsa benim icin cok iyi olucak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok mutlu oldum ürünler konusunda bir fikir verebildiğime. Göz çevrem aslında çok kuru değil ancak mimik çizgilerimin fazla olduğunu düşünüyorum bu yüzden ilk göz kremi deneyimime bol nem veren bir kremle başlamak istedim. Sanırım Nonique kullanıyorsunuz göz kremi olarak, benim bu kremden sonraki tercihim muhtemelen o olacak :) Ben de kapatıcıdan önce mutlaka göz kremi uyguluyorum ve nemli makyaj süngeriyle kapatıcımı uyguluyorum, en doğal sonucu bu şekilde elde ediyorum. Bildiğim kadarıyla Kielhs online satış yapmıyor ancak telefon üzerinden sipariş verme şansınız var. Sevgiler :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim evet Nonique kullanıyorum nem verişi gerçekten çok güzel öneririm ben de bitince kiehls'ın göz kremini kullanıcam sanırım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...