20 Ocak 2015 Salı

Vichy Normaderm Night Detox Bakım Kremi

Günaydın!
Bugünün yazısı Vichy Normaderm Night Detox Bakım Kremi üzerine olacak.


Öncelikle bu ürünün yağlı ciltler için olduğunu söyleyeyim.
Adından da anlaşıldığı gibi bu bakım kremi gece temizlenmiş cilde sürülüyor ve sabaha kadar cilde bakım yapıyor.
Amacı; geceleri cildin üretmiş olduğu sebumu(yağ) ve toksini önlemek.
Vaatleri ise; berrak bir cilt, gözenekleri sıkılaştırmak, hafif ve parlak cilt dokusu, cildin yağlanmasını azaltmak.


Gelelim benim gözlemlerime:
Benim bu ürünü almamdaki amaç, özellikle yanak bölgemde bulunan sivilce izlerini geçirmek istememdi.
Maalesef biraz hayal kırıklığına uğradım, ancak zaten kremin böyle bir iddiası yok. Ben berrak bir cilt vaadinden yola çıkarak almış bulundum.

Peki ne işe yaradı derseniz;
Sabahları cildimde oluşan sebum, kremi kullandığım zamanlarda oluşmadı.
Sabahları çok aydınlık bir ciltle uyandım, izler büyük miktarda gitmiş gibi görünüyordu ancak akşama doğru izler tekrar ortaya çıkıyordu. Geçici bir etki gibi diyelim.
Gözenek sıkılaştırma adına bir şey söyleyemeyeceğim, net bir etkisini görmedim.
Kullandığım zamanlarda sivilce oluşumunu önlediğini gözlemledim.


Çok hafif bir dokusu var ve yağ içermiyor.
Sürüldüğünde ferah ve taze bir his veriyor, başta yapışkan bir doku olsa da cilt kısa sürede emiyor.
Kokusu gayet güzel.
Ambalajı tüp ve ince uçlu ağzı kullanım kolaylığı sağlıyor.
Paraben içermiyor.
Gramajı 40ml.

İçeriği şu şekilde:

Özetle, eğer sabahları aydınlık ve temiz bir ciltle uyanmak istiyorsanız bir şans verin derim. Bu açıdan gerçekten çok başarılı bir ürün. İlk kullanımda etkisini gösteriyor. Ancak ben sivilce izlerimi geçirecek daha etkili bir ürün arayışında olduğumdan yollarımız ayrılıyor.

Vichy Normaderm Night Detox Bakım Kremini eczanelerden satın alabilir veya dermokozmetik satan web sitelerinden sipariş verebilirsiniz.
Fiyatı: 52tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...