10 Şubat 2015 Salı

Benri Kuru Şampuan

Günaydın!
Bu aralar iş yoğunluğum nedeniyle bloga vakit ayıramadım, öncelikle bunun için kusuruma bakmayın lütfen :(

Bugünün yazısı Benri Kuru Şampuan üzerine olacak.

Eğer yağlı saçlara sahipseniz kuru şampuanlar, vaktiniz olmadığında gerçekten kurtarıcı ürünler haline gelebiliyor.
Pudramsı içerikleri sayesinde saçtaki yağı emerek saça mat bir görünüm kazandırıyorlar.

Bu ürünün vaatleri şu şekilde: saçları temizlemek, saçlara hacim vermek, saçların canlı görünmesini sağlamak.



Benim gözlemlerim şu şekilde;
Bu ürünü saçım yağlı olduğu zamanlarda kullanıyorum.
Kullanım şeklinde yazdığı gibi saçlarımı tutamlara ayırarak şişeyi çalkaladıktan sonra 30cm uzaktan saç diplerime sıkıyor ve parmaklarımla masaj yaparak yediriyorum ve sonrasında saçımı tarakla tarıyorum.
Saç diplerime sıktığımda aşırı derecede ıslaklık veriyor ve kuruması zaman alıyor.
Hacim verme kısmına katılamıyorum, ben bu etkisini göremedim maalesef.
Kuruduktan sonra saç diplerime hafif bir matlık ve kuruluk veriyor.
Kokusunu ben gerçekten sevemedim, benim için ağır ve rahatsız edici bir koku.
Bu ürünün farklı saç renkleri için renkli olanları da mevcut.
Gramajı 150ml.

Merak edenler için içeriği şu şekilde:

Sonuç olarak,
Tabi ki hiçbir kuru şampuan yeni yıkanmış saç kadar güzel bir sonuç veremez, ancak ben bu ürünü gerçekten sevemedim.
Şunu da belirtmemde fayda var; ben gerçekten yağlı saçlara sahibim, daha normal ya da kuru saçlarda etkisi eminim daha farklı, daha iyi olacaktır.
Benri, makyaj pamuklarına bağımlı olduğum bir marka olsa da kuru şampuan konusunda benim için maalesef yeterince iyi değil.

Benri Kuru Şampuana Gratis Mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 6tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...