12 Şubat 2015 Perşembe

Moshos Garden Hot Cloth Facial Cleanser - Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi

Herkese mutlu günler!
Bugünkü yazımın konusu, daha önce hiç kullanmadığım tarzda bir ürün olan Moshos Garden markasına ait Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi olacak.


Bir Türk markası olan Moshos Garden %100 doğal, organik içeriğe sahip ve cruelty free ürünleriyle dikkatimi çekmeyi başardı. Daha önceki yazılarımdan birinde (hatırlamak için tıktık) bahsettiğim gibi; her gün veya gün aşırı kullandığım bakım ürünlerinde doğala yönelmeyi seviyorum ve tercih ediyorum.
Moshos Garden'dan toplamda 3 ürün aldım (diğer iki ürünün de yazısını kısa sürede yazacağım).


Şimdi bu ürünü inceleyecek olursak;
Ambalajı cam bir kavanoz ve metal bir kapaktan oluşuyor.
İçeriğinde kakao yağı, zeytinyağı, sarı kantaron yağı, badem yağı, kayısı çekirdeği yağı ve balmumu var. Bütün bu yağlar cilt için çok besleyici.
Baskın olarak kakao yağının kokusu hissediliyor, kokusu beni hiç rahatsız etmedi.
Ürünün yapısı gerçekten çok katı.
Her cilt tipi için uygun.
Ürünle birlikte bir de beyaz küçük bir havlu geliyor.
Kullanımı şu şekilde; bir miktar ürünü elinize alıp yüzünüze masaj yapar gibi uyguluyorsunuz ve ardından sıcak suya batırdığınız havluyu sıkıp yüzünüzü havluyla dairesel hareketlerle temizliyorsunuz.
Havlusunun temizliği oldukça kolay, beyaz sabunla elde yıkayabilirsiniz. Bir kaç kullanımda bir makinede yıkayabilirsiniz.


Ben bu ürünü her gün kullanmıyorum, haftada 2-3 kere kullanıyorum.
Makyaj temizleyicimle makyajımın kabasını aldıktan sonra kullanıyorum.
Eğer bu ürünü kullandıysam yüz temizleyici jelimi kullanmıyorum çünkü gerek bile kalmıyor.
Cildimi o kadar iyi temizliyor, o kadar nemli ve yumuşak bırakıyor ki başka hiçbir şeye gerek kalmıyor (Tabi ki ben rahat edemeyip nemlendiricimi yine sürüyorum:)
Uyguladıktan sonra cildime parlaklık veriyor, gözeneklerimi temizliyor, yüzümdeki pürüzleri gideriyor.
Özellikle akşam eve yorgun geldiyseniz o sıcak havlu etkisi ilaç gibi geliyor.
Benim yağlı ve akneye meyilli cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.
Gramajı: 50ml (100ml olanı da var)


Özetlersem eğer; bu ürün gerçekten çok başarılı. Keşke üşenmesem de her gün kullansam ^-^
Olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey yapısı olabilir, gerçekten çok katı, ürünü ancak kazıyarak çıkarabiliyorum kavanozdan. Ancak bu durumun yazın değişeceğini düşünüyorum, çünkü neticede doğal bir ürün ve sıcak havada daha yumuşak bir kıvama gelecektir.
Ben bu ürüne bayıldım! Alın deneyin derim.

Moshos Garden Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisini Moshos Garden online sitesinden temin edebilirsiniz.
Fiyatı: 26tl (50ml) (Ayrıca şu anda indirimli hali 21tl)



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...