2 Şubat 2015 Pazartesi

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

Herkese merhaba!
Bu aralar yoğun olduğum için blogumu maalesef biraz aksattım ancak bu yazıyla kısa aramıza son veriyorum :)
Bugün sizlere The Balm Sexy Mama Transparan Pudradan bahsedeceğim.


The Balm ürünlerini çok sevdiğimi tekrar söylememe gerek yok sanırım :)
Ambalaj olarak yine çok şirin karton bir kutuda sunulan bu pudra mıknatıslı kapağa sahip.
Transparan, yani renk vermeyen bir allık bu yüzden açık renk gibi dursa da her ten rengine uyum sağlıyor.


Transparan olsa da çok çok hafif bir renk verdiğini düşünüyorum.
Kapatıcılığı yok.
Kuru ve ince bir yapısı var, çok tozutmuyor.
Fondöteni sabitleme amaçlı kullanımda gayet başarılı.
Fondöten kullanmadığım günlerde sadece T bölgemdeki parlamayı almak amaçlı sürdüğüm de oluyor.
Ben göz altı kapatıcımı da bu pudrayla sabitliyorum.


Parlamayı engelleyen bir pudra olsa da, bu konudaki başarısı benim cildimde maksimum 2 saat kadar. (Evet, gerçekten yağlı bir cildim var)
Paraben ve Talc içermiyor.
Gramajı 7,08g.

İçeriği şu şekilde:

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra sevdiğim bir ürün oldu.
Pudradan kapatıcılık bekleyenler tercih etmesin derim, onun haricinde eksi bir yanını göremedim.

The Balm Sexy Mama Transparan Pudrayı Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz.
Fiyatı: 27 tl civarı



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. Merhaba canım, blogunu takibe almak isterdim ama izleyiciler gadgeti eklememişsin. Bence bir an önce bu gadgeti bloguna eklemelisin. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! İzleyiciler gadgetım sayfanın sağ kısmında mevcut, sanırım gözünüzden kaçtı, yine de başlığını büyüttüm ve yukarı kaydırdım daha görünür olması açısından :) Blogunuza hemen bakıyorum, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...