11 Kasım 2015 Çarşamba

L'occitane Angelica Nemlendirici Krem

Herkese merhaba :)
Bugünün inceleme yazısı sevdiğim bir marka olan L'occitane'a ait Angelica serisinden nemlendirici krem üzerine olacak.
Bu seri (Angelica) Melek Otu serisi olarak da geçiyor. 


Cilt bakım rutinimde değişiklik yapmaya karar verdiğimde iyi bir nemlendirici krem kullanmadığımı fark ettim. Sürekli cildimi yoran, derimi soymaya yönelik ürünler kullanıyordum ve buna bağlı olarak cildimde aşırı hassasiyet oluşmaya başladı. İyi bir krem arayışına girdiğimdeyse L'occitane markasını denemeye karar verdim.
Markadan aldığım ilk ürün ise bu krem oldu.


Kısaca bahsedecek olursam:
50ml lik cam bir kavanoza sahip. İlk gördüğümde gramaj olarak az olduğunu düşünmüştüm ancak gerçekten bereketli bir ürün, çok az miktarı tüm yüze rahatlıkla yetiyor.
Yapı olarak yumuşak ve kolay dağıtılabilecek şekilde.
Hızlı emilime sahip.
Kokusu aşırı güzel ! Bu kremi sevmemde kokusunun büyük payı var. Sanki az önce bahçeden mükemmel çiçekleri ve otları toplamışlar da bana özel bir krem yapmışlar gibi :D
Bu krem doğa kokuyor. Başka nasıl açıklarım bilemedim :)
Cildimi yaz da olsa kış da olsa yeterli bir şekilde nemlendiriyor ve bu nem ciddi anlamda ertesi güne kadar sürüyor.
Cildimi rahatlatıyor ve sakinleştiriyor. Kremi sürüp, yatıp, sabah kalktığımda daha berrak bir ciltle uyanıyorum.


Bütün bu övgülerimin üzerine tabi ki bitmeye yakın gittim yenisini satın aldım :)
Aynı serinin jel versiyonu var, hatta birde spf li olanı var. Ancak ben yalnızca krem arayışında olduğum için tercihimi bundan yana kullandım ve kokularında farklılık olduğunu da söylemem gerekir.

Ben bu kreme bayıldım. İyi bir krem arayışındaysanız ve kısmen doğal bir şeyler kullanmak istiyorsanız mutlaka şans verin pişman olmazsınız.

L'occitane Angelica Nemlendirici Krem'e L'occitane mağazalarından veya internet sitesinden ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 161 tl



Sevgiler
Neşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...