4 Ocak 2015 Pazar

Rimmel London Match Perfection Concealer & Highlighter

Herkese merhaba!
Dün yazmış olmam gereken bu inceleme yazısını maalesef vakit bulamadığım için bugün yazıyorum.
Bugün sizlere Rimmel London markasının Match Perfection Kapatıcı ve Aydınlatıcı ürününden bahsedeceğim.

Bu ürünün bende en açık tonu olan 010 ivory rengi mevcut, tenime uyum sağladığını söyeyebilirim.
Tüplü ambalajı fırçalı bir uca sahip, tüpü sıkarak ürünü çıkarıyorsunuz ancak bu gereğinden fazla ürün çıkmasına neden oluyor.

Hem kapatıcı hem aydınlatıcı özelliğe sahip. Yani göz altlarımdaki morlukları, burun kenarımdaki kızarıklıkları kapatmak için ve aynı zamanda göz altlarıma, kaş kemiğime ve yüzümde gerekli diğer bölgelere aydınlık görüntü vermek amaçlı kullanabiliyorum.
Hafif bir ürün, çok fazla kapatıcılığı yok. Eğer göz altlarınızla başınız dertteyse sizin için yeterli gelmeyecektir.
Aydınlatıcı özelliği ise oldukça az.
Ben bu ürünü kullanmadan önce göz kremi kullandığım için (Kiehl's Creamy Eye Treatment) çok rahat dağıtabiliyorum ve doğal bir görüntü elde ediyorum. Dağıtırken yüzük parmağımı kullanıyorum.
Gramajı 7ml.

İçeriğini merak edenler için:
Fotoğrafları üzerlerine tıklayarak büyütebilirsiniz


Uygulanmış hali şu şekilde:

Özetle, bu ürünü uygun fiyatlı hafif bir kapatıcı arayanlar için önerebilirim.
Ben memnun kaldım, biterse tekrar alırım.

Fiyatı: 14tl
Rimmel London Match Perfection Concealer & Highlighter'ı Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. merak ediyorum alıp almamakta kararsızım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gerçekten çok sevdim. Yapısı çok güzel, dağıtması kolay ve doğal bir duruşu var. Deneyin derim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...