24 Şubat 2015 Salı

Moshos Garden Shea&Vanilla El ve Yüz Kremi

Günaydın!
Bugün sizlere Moshos Garden markasına ait Shea&Vanilyalı El ve Yüz Kreminden bahsedeceğim.


Daha önceki bir yazımda (hatırlamak için tıktık) Moshos Garden markasıyla yeni tanıştığımdan bahsetmiştim. Aldığım ürünlerden ikincisi olan El ve Yüz Kremini yorumlamaya geldi sıra.


Ürün cam bir kavanoz ve metal bir kapağa sahip.
Kremlerde tüp ambalajların daha hijyenik olduğunu düşünsem de bu ürünün tüpte olması pek mümkün değil çünkü bayağı yoğun bir kıvamı var.
İçindeki shea yağı ve vanilya sayesinde mükemmel bir kokusu var.
Yoğun kıvamı nedeniyle cildim kremi hemen emmiyor.
Mükemmel bir kış kremi olduğunu düşünüyorum, cildime gereken nemi fazlasıyla sağlıyor.
Ben sabahları bu kremi uyguluyorum, bu sayede gün boyu cildimi soğuktan korumuş oluyor.
Hem yüzüm hem de ellerim için kullanıyorum. Yüzüm için kullanımda yoğun kıvamı nedeniyle başta tereddüt etsem de korktuğum gibi bir reaksiyonla karşılaşmadım.
Her cilt tipi için uygun.
%100 doğal bir ürün ^-^
50 ml ve 100ml olarak 2 farklı gramajı var.

İçeriği şu şekilde

Kısacası, ben bu kremi çok sevdim, bittikçe almayı düşünüyorum.
Eğer ellerinizdeki veya yüzünüzdeki kuruluktan şikayetçi iseniz ve doğallığı sayesinde gönül rahatlığıyla kullanayım derseniz bir şans verin derim, gerçekten başarılı bir ürün.

Moshos Garden Shea&Vanilla El ve Yüz Kremini Moshos Garden sitesinden online sipariş edebilirsiniz.
Fiyatı: 50ml 25tl /100ml 45tl (Ancak şu anda indirimdeler)



Sevgiler
Neşe

2 yorum:

  1. Krem harika duruyor kimbilir kokusu ne ladar guzeldir:) hala bu markayla tanisma firsati bulamadim nerede satildiklarini bile bilmiyorum malesef:( bu arada blogumi yeni kesfettim ve cok begendim! Eger sen de istersen seni blogumda gormek beni cok mutlu eder! Sevgiler :))
    derincakir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Moshos Garden markasıyla instagram sayesinde tanıştım ben.Satışları yalnızca kendi internet sitesinden yapılıyor diye biliyorum. Nazik sözleriniz için çok teşekkür ediyorum, hemen bakıyorum blogunuza :) Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...